בצל המלחמה: עמותת "יד עזר לחבר" העניקה תעודת הוקרה למתנדב העמותה דב מלניק

  1. ראשי
  2. Events
  3. בצל המלחמה: עמותת "יד עזר לחבר" העניקה תעודת הוקרה למתנדב העמותה דב מלניק

למעלה מחודש ימים למלחמה בישראל, ימים קשים, לא פשוטים ומאתגרים עוברים על כולנו, אנו נמצאים בעיצומו של היום ה-35 ללחימה הקשה וירי הטילים על ישראל, מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" ממשיכים להושיט יד, לחבק ולעשות לילות כימים, בסיוע לניצולי שואה, קשישים ומשפחות מעוטי יכולת ובכלל לתושבי הדרום והצפון, חיילי צה"ל באוויר, בים וביבשה וכל כוחות הביטחון.

אחד המתנדבים, שהחל להתנדב החל מתחילת ימי הלחימה באיזורי הקרבות כבר מעל לחודש ימים הוא דב מלניק, (45), איש העסקים ואלוף ושיאן ישראל בשחייה לשעבר. מלניק, מגיע ומסייע בכל הנדרש בהתנדבות מלאה, מסייע ב"מוקד החירום והמצוקה" של העמותה, מסייע למחסן המזון המרכזי, מגיע לאיזורי הלחימה בדרום ובצפון, מחלק חבילות מזון ובכלל תורם רבות מזמנו החופשי בפעילותו ההתנדבותית ועושה זאת נאמנה ביחד עם כל צוות המתנדבות והמתנדבים של עמותת "יד עזר לחבר".

הבוקר, (שישי, 10.11.2023) החליט מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג להעניק תעודת הוקרה למלניק על הסיוע שלו ואמר: "ברצוני להביע תודה ענקית ועצומה מקרב לב למתנדב שלנו דב מלניק על תרומתו ונדיבות ליבו למען הקהילה והחלש בחברה בימים של מלחמה קשה וירי טילים על ישראל. זה כלל לא מובן מאליו שכבר למעלה מחודש ימים מלניק מסייע ועוזר לנו בהתנדבות מלאה בכל הנדרש, התנדבותו הרבה מבורכת ועל כך כל הכבוד ויישר כוח, כוחינו באחדותינו ורק ביחד ננצח, ה' עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן, ה' יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם".

נוסיף ונציין כי מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג ממשיך בקריאתו ופנייתו הנרגשת לציבור הרחב: "זהו כבר השבוע החמישי ללחימה הקשה ולבד איננו יכולים להמשיך ! אנו פונים אליכם בכל לשון של בקשה, על מנת שנמשיך לסייע ולעזור אנא מכם עיזרו לנו, בואו לסייע, ניתן לתרום בכל שעות היום ב"מוקד החירום והמצוקה" של העמותה, בטלפון: 8602* וליחצו להלן: https://yadezer.org.il/a/ כוחינו באחדותינו ורק ביחד ננצח !

צילום: עמותת "יד עזר לחבר".

תפריט
נגישות