בעקבות המלחמה: עמותת "יד עזר לחבר" נרתמת למאבק בהסברה הבינלאומית למען מדינת ישראל

  1. ראשי
  2. Events
  3. בעקבות המלחמה: עמותת "יד עזר לחבר" נרתמת למאבק בהסברה הבינלאומית למען מדינת ישראל

מתקפת הטירור האכזרית ופשעי המלחמה של ארגון הטירור חמאס הותירו מדינה שלמה שבורת לב, אך למרות השוק והתדהמה גם ניצולי השואה הרבים של עמותת "יד עזר לחבר" הצליחו לאסוף את עצמם, לעצור את הדמעות ולהתגייס להצלתה של מדינת ישראל.

בתוך כך, יש לציין כי מיד עם פרוץ המלחמה החליט מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר שבחיפה שמעון סבג שגם על העמותה וכל ניצולי השואה שלה, דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" של העמותה להירתם ולהתגייס למאבק ולמאמץ ההסברתי ברחבי מדינות העולם. בתחילת השבוע (שני, 13.11.2023) יצאנו בכתבה רחבה בתקשורת בערוצי החדשות בטלויזיה הצרפתית וזאת במטרה לחדד את השואה שבוצעה עם פרוץ הלחימה בהתקפה הרצחנית והאכזרית של אירגון הטירור החמאס בשביעי לנובמבר. צפו בכתבה החדשות ששודרה בטלויזיה בצרפת, להלן:

בכתבת החדשות ניצולי השואה מסבירים לעולם שבהשוואה לתקופת השואה והצורר הגרמני הנאצי, החמאס הרבה יותר רצחני מסוכן והטבח שבוצע על ידי אירגון הטירור החמאס הוא ללא כל ספק גרוע יותר מהשואה . ניצולי השואה אומרים: "לא דמיינו שזה יקרה שוב ! זה משהו יותר גרוע מהנאצים, נאצים זאת כבר מילה יפה ! הם, מחבלי אירגון הטירור ה"חמאס" יותר גרועים מהם ! ואנחנו יודעים וסומכים על הצבא שלנו שיעשו את שלהם, ויעשו את כל המאמצים לשחרר את כל החטופים והשבויים במהרה ולשחרר אותנו מהפגע הרע הזה שנקרא "חמאס" ! תמיד, תמיד, היינו בטוחים שאת האכזריות הנוראית שראינו וחווינו במהלך תקופת השואה אי אפשר יהיה לעולם, לעולם, לחוות שוב והנה, זה שוב קרה בהתקפה הרצחנית והאכזרית של החמאס בשבת השחורה ב- 7.10.2023".

במהלך הצילומים לכתבת החדשות בטלויזיה הצרפתית, אמר מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר", שמעון סבג: "התמונות שיצאו מעזה וישובי עוטף עזה קורעים את הלב ואסור שהן יהפכו לתמונות לגיטימיות. מספר הנרצחים שמדווח כעת בתקשורת רחוק מלהיות המספר האמיתי, זה קורע את הלב ואי אפשר להתמודד עם זה, אבל בימים כאלה כולנו צריכים להתגייס גם כאזרחים פרטיים ולעשות כל מה שאפשר כדי לעזור ולסייע בהסברה הבינלאומית למענה של מדינת ישראל,. כל ניצולי השואה של העמותה ואני נעשה כל שביכולתינו לסייע גם במאמץ ההסברתי הבינלאומי למענה של מדינת ישראל".

צילומי מסך: מתוך כתבת הטלויזיה הצרפתית.

תפריט
נגישות