בצל המלחמה: ידידת האמת של ישראל גואטמלה מחבקת את תושבי הדרום

  1. ראשי
  2. Events
  3. בצל המלחמה: ידידת האמת של ישראל גואטמלה מחבקת את תושבי הדרום

ידידת האמת של עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה ובכלל ידידת האמת הענקית של מדינת ישראל, שגרירת גואטמלה בישראל, הגב' אווה אטצום ארבלו טריבוילייה דמוסקוסו ממשיכה למן פרוץ המלחמה, גם בימים קשים אלה של מלחמה קשה וירי טילים על ישראל לחבק ולהושיט יד ומעניקה המון חום ואהבה לתושבי הדרום והצפון.

שגרירת גואטמלה בישראל הגב' ארבלו דמוסקוסו, הצטרפה באמצע השבוע (שלישי, 14.11.2023) ביחד עם הצוות הדיפלומטי של שגרירות גואטמלה בישראל אל מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג וצוות המתנדבים שלה וזאת על מנת לעזור ולסייע במשימה החשובה של חלוקת עשרות חבילות מזון לניצולי שואה, קשישים, תושבי הדרום והצפון שפונו שעקב המלחמה וירי הטילים על ישראל למספר בתי מלון ברחבי בירת ישראל, ירושלים.

במהלך חלוקת חבילות המזון לקשישים בירושלים, אמר בהתרגשות רבה, מייסד ומנכ"ל עמותת "יד שעזר לחבר" שמעון סבג: "לפני הכל, למי שלא יודע גואטמלה הינה אחת מהמדינות הראשונות שתמכו בהקמתה של מדינת ישראל באו"ם וממשיכה לתמוך ולאהוב את ישראל גם בימים קשים אלה של מלחמה קשה וירי טילים על ישראל.

כמו כן, גואטמלה היא המדינה השנייה אחרי ארה"ב שהכירה בירושלים כבירתה הרשמית של מדינת ישראל והחל משנת 2018 השגרירות של גואטמלה בישראל שוכנת בבירת ישראל ירושלים. התרגשתי מאוד וזהו כבוד גדול עבורנו לחלק עם ביחד עם שגרירת גואטמלה בישראל והצוות הדיפלומטי של השגרירות את חבילות המזון לניצולי השואה, מדינת ישראל זקוקה לעוד המון ידידי אמת כמוה, כמו שגרירת גואטמלה בישראל, כוחינו באחדותינו ורק ביחד ננצח !".

צילומים: מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר".

תפריט
נגישות