בצל המלחמה: שלמה שרף הגיע להתנדב ולבקר במרכז המזון הלוגיסטי והראשי של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה הנקרא על שמה של מאי נעים ז"ל נכדתו שנרצחה בהתקפת הטירור הרצחנית והאכזרית של החמאס במסיבה בקיבוץ רעים

  1. ראשי
  2. Events
  3. בצל המלחמה: שלמה שרף הגיע להתנדב ולבקר במרכז המזון הלוגיסטי והראשי של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה הנקרא על שמה של מאי נעים ז"ל נכדתו שנרצחה בהתקפת הטירור הרצחנית והאכזרית של החמאס במסיבה בקיבוץ רעים
ימים קשים, לא פשוטים ומאתגרים עוברים על כולנו בעקבות המלחמה המתמשכת והקשה וירי הטילים על ישראל וזאת כבר למעלה מחודש וחצי ימים. נמצאים אנו בעיצומו של היום ה-44 ללחימה והחל מהבוקר (ראשון, 19.11.2023) עמותת "יד עזר לחבר" בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג החליטה שמרכז המזון הלוגיסטי והראשי שלה יקרא על שמה של מאי נעים ז"ל, בת ה-24, שנרצחה ע"י מחבלי החמאס בהתקפת הטירור הרצחנית והאכזרית באותה שבת שחורה של חג שמחת תורה במסיבת הטבע בקיבוץ רעים, בעוטף עזה.
מאי נעים ז"ל היא נכדתו האהובה של פרשן הכדורגל של ערוץ הספורט ומאמן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר שלמה שרף, המתגורר ביחד עם ילדיו ונכדיו במושב גן-חיים הסמוך לכפר סבא. כשהוא כולו התרגשות עצומה עם דמעות בעיניו הגיע הבוקר (ראשון, 19.11.2023) שלמה שרף אל קריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה השוכנת ברחוב קסל שבחיפה וזאת על מנת להתנדב ולבקר במקום.
במהלך הביקור, כשהוא כולו נרגש ודמעות בעיניו, אמר שלמה שרף: "עם פרוץ המלחמה אני רואה את עם ישראל במלוא עוצמתו ובגדולתו וזה מרומם את רוחי, הגעתי הבוקר לבקר היום כאן אצלכם בחיפה אצל ידידי היקר, האיש הנפלא הזה שמעון סבג, שהקים כאן מפעל חיים מבורך ולתפארת, ביקרתי ב"מוזיאון השואה", סיירתי בקריית החסד של העמותה, במכון הפיזיוטרפיה, נפגשתי עם ניצולי השואה בדירותיהם, סייעתי בחלוקת ארוחת הצהריים בחדר האוכל, עוד במהלך היום ביקרתי במרכז המזון הלוגיסטי והראשי של העמותה בחיפה הנקרא על שם נכדתי האהובה מאי נעים ז"ל שהייתה ילדה שמחה שתמיד הפיצה אור גדול מסביבה, ילדה מיוחדת הייתה הילדה הזאת שהייתה ילדה מלאה באהבה ובנתינה. היום הזה כאן, היה עבורי אחד הימים המאושרים שלי בתקופה האחרונה, אם לא המאושר ביותר, פרס ישראל מגיע לך שמעון היקר, ויפה שעה אחת קודם !".
בתום המפגש המרגש לא שכח שלמה שרף לכתוב גם הקדשה בספר האורחים של המוזיאון, בה כתב: "לשמעון בידידות גדולה, זו הפעם הראשונה שלי בביקור במוזיאון השואה בחיפה. זו הזדמנות גדולה בשבילי לראות את המוזיאון הנפלא הזה. כל הכבוד לשמעון על עבודה נהדרת זו, בו מצווה גדולה וכל הכבוד, שרף שלמה".
צילומים: יוסף (ג'ו) הירש.
תפריט
נגישות