מרגש בעקבות המלחמה: מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" והזמר קובי פרץ שימחו וסיכנו את חייהם למען חיילי צה"ל בכניסה לעזה

  1. ראשי
  2. Events
  3. מרגש בעקבות המלחמה: מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" והזמר קובי פרץ שימחו וסיכנו את חייהם למען חיילי צה"ל בכניסה לעזה

ימים קשים לא פשוטים ומאתגרים ממשיכים לעבור על כולנו עקב המלחמה הקשה המתמשכת וירי הטילים על ישראל וזאת כבר למעלה מחודש וחצי. השבוע, בעיצומו של היום ה-47 ללחימה (רביעי, 22.11.2023) הגיעו מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" לשטח בדרום ביחד עם מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג וזאת על מנת לשמח ולפנק את חיילי צה"ל העומדים על משמר ארצנו.

בדרכם הארוכה ובדרכים לא דרכים של מתנדבי העמותה לדרום ביחד עם מנכ"ל ומייסד העמותה סבג, עברו מתנדבי העמותה בהם ידיד העמותה הוותיק אלחנן אלבז, ויטלי קורן, ראובן פריזי ועוד, עשרות מחסומים משטרתיים ולאחריהם גם מחסומים צבאיים רבים כשהכל נעשה ותואם מראש עם הפיקוד של צה"ל וכוחות הביטחון וכל זאת תודות לעזרתו ולסיועו בהתנדבות מלאה וללא ליאות של ידיד העמותה הוותיק, המתנדב אלחנן אלבז, שהגיע במיוחד מירושלים. לבסיס זיקים נכנסה שיירת המתנדבים של עמותת "יד עזר לחבר" עם ליווי צבאי מלא שליווה אותם אל החיילים.

הפעם, הגיעו המתנדבים אל מאות החיילים לוחמי גדוד 5033 של בא"פ בסיס אימונים פיקודי עורף של חטיבה צפונית עזה בשטחי הכינוס בבסיס זיקים שבדרום, הנמצא ממש מטרים ספורים בלבד מגבול רצועת עזה ומהכניסה לעזה. נציין, כי למן תחילת הלחימה עמותת "יד עזר לחבר" הושיטה יד, חיבקה את תושבי הדרום והצפון בהם גם ניצולי שואה, קשישים ומשפחות מעוטי יכולת ואת כל חיילי צה"ל באוויר, בים וביבשה ואת כל כוחות הביטחון.

בדרכם הארוכה לפנק ולשמח את החיילים עצרו מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" בסופר רשת המזון "מחסני השוק" ביד בינימין הסמוכה לאשדוד והעמיסו ומילאו את עגלות הסופר בכל טוב עם המוני ממתקים, חטיפים, עוגות, עוגיות, פיצוחים, בקבוקי שתייה רבים ועוד ועוד, הקופאית במקום לרגע היתה בהלם ונדהמה מחשבון המצרכים הארוך שאורכו לא בייש את אורכה של מגילת אסתר. עוד אירגנה העמותה והביאה עימה לחיילים מאות סופגניות שהביא ידיד העמותה, מתנדב העמותה הוותיק אלחנן אלבז מירושלים וכמן כן אירגנה העמותה גם ארוחה בשרית דשנה על האש כיד המלך. גולת הכותרת היתה כצירפה אליה והביאה עימה עמותת "יד עזר לחבר" גם את הזמר האהוב על חיילי צה"ל קובי פרץ עם כל צוות הנגנים שלו כשבכל שלבי הופעתו התעטף פרץ בדגל ישראל ששימח, הקפיץ והלהיב בשיריו ובהתרגשות עצומה את כל החיילים.

הזמר קובי פרץ עוקב בדריכות אחר מלחמת "חרבות ברזל" בכלל הזירות יורד לישובי עוטף עזה, ומרבה לבקר את תושבי הדרום ומופיע רבות למען החיילים הנמצאים בשטחי הכינוס. פרץ, חיבק את החיילים, שוחח עימם ורומם את המורל שלהם בימים קשים אלו. במהלך ההופעה המרגשת חילקו עמותת "יד עזר לחבר" והזמר פרץ עשרות סטים שלמים של טליתות ותפילין מהודרים לחיילים.

בתוך כך יש לציין כי בהופעה המרגשת פגשו המתנדבים והזמר פרץ גם את כוכב הרשת והפייטן במרוקאית חננאל אוחנה שגוייס בצו 8 למן מתחילת המלחמה ושר איתו, היו אלה רגעים של צמרמורת ועוצמות שנכנסו לכולנו לתוך הלב, היה ניתן להבחין בנקל גם בדמעות בעיניי החיילים.

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג אמר בתחילת עריכת שולחנות הכיבוד לחיילים והופעת הזמר קובי פרץ: "ברצוני להודות תודה גדולה מקרב לב לכל מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" שהגיעו עימי וסייעו לי הערב לשמח את החיילים כאן בכניסה לעזה וזה כלל לא מובן מאליו, הם סיכנו את חייהם ועשו ביחד עימי את כל הדרך הארוכה הזאת רק למען טובת רווחתם של החיילים שלנו השומרים עלינו בהגנה על המולדת.

תודה ענקית ועצומה גם לידידי היקר הזמר קובי פרץ על שעשה גם הוא את כל הדרך הארוכה לכאן עימנו לשמח את החיילים תוך כדי סיכון חייו למענם, קובי איש צדיק ומדהים והלוואי ולמדינת ישראל היו עוד זמרים כאלה כמותו האוהבים את המולדת והחיילים שלהם כמו קובי פרץ".

עוד הוסיף בדבריו סבג ואמר: "עמותת "יד עזר לחבר" תעשה כל שביכולתה לתרום ולסייע לחיילים באוויר, בים וביבשה ולכל כוחות הביטחון ולכל תושבי הדרום והצפון, שוב תודה ענקית לכל מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" המסייעים לי לילות כימים החל מפרוץ הלחימה הקשה וירי הטילים על ישראל, כוחינו באחדותינו ורק ביחד ננצח, ה' עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן, ה' יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם", עם ישראל חי !".

עוד במהלך ההופעה המרגשת אמר הזמר קובי פרץ: "למן תחילת המלחמה, כמעט מידיי יום אני מופיע חינם ובהתנדבות לאורכה של המדינה שלנו, נוסע ומגיע לשמח ומעלה את המורל של הלוחמים החיילים האמיצים והגיבורים שלנו ומחלק להם סטים מהודרים של טליתות ותפילין , תודה ענקית ועצומה למייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג הצדיק הגדול הזה עם הלב הענק ולכל צוות המתנדבים האמיצים שלו, תודה לכם על כך שחברנו כולנו הערב ביחד והגענו כאן לשטחי הכינוס של החיילים מטרים ספורים סמוך לכניסה לעזה, חילקנו סטים רבים של טליתות ותפילין, ושימחנו את החיילים שלנו לשהם מגיע הכל ! יישר כוח וכל הכבוד לך שמעון ולכל מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" עם הלב והנשמה הענקיים העושים לילות כימים לטובת רווחתם של חיילי צה"ל בכל ימי המלחמה וזה כלל לא מובן מאליו".

עוד נוסיף כי בתום ההופעה הארוכה והמלהיבה של הזמר קובי פרץ התכוננה כל שיירת המתנדבים ליציאה מהשטח מלווה בכוחות צבא, לפתע הגיעו וחזרו מפעילות מבצעית מתוך עזה לוחמי פלוגת הטנקים של גדוד 52 – גדוד הבוקעים של חטיבת השיריון 401, על כל פלוגותיה, השיריון, המפקדה, חוד החנית, והמסייעת. בגלל פעילותם המבצעית חיילים אלה החמיצו ופיספסו את ההופעה. מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" והזמר קובי פרץ לא אמרו נואש ולא היססו לרגע, המתנדבים והזמר פרץ יצאו מרכבי הליווי הצבאיים והזמר קובי פרץ נתן שוב בשמחה הופעה נוספת ומיוחדת גם לחיילים אלה, ההתרגשות היתה אדירה, היה מרגש ביותר !

צילומים: מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" בשטח.

תפריט
נגישות