בצל המלחמה: ביום ה-54 ללחימה ממשיכה ה"שגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" להושיט יד ולחבק את תושבי הדרום והצפון, ניצולי שואה, קשישים, חיילי צה"ל וכל כוחות הביטחון

  1. ראשי
  2. Events
  3. בצל המלחמה: ביום ה-54 ללחימה ממשיכה ה"שגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" להושיט יד ולחבק את תושבי הדרום והצפון, ניצולי שואה, קשישים, חיילי צה"ל וכל כוחות הביטחון

ימים קשים לא פשוטים ומאתגרים ממשיכים לעבור על כולנו עקב המלחמה הקשה המתמשכת וירי הטילים על ישראל וזאת כבר למעלה מחודש וחצי. בעיצומו של היום ה-54 ללחימה (רביעי, 29.11.2023) ממשיכה ללא ליאות ועם הרבה נחישות והקרבה "השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" בראשותו של נשיאה הד"ר יורגן בולר, את המאמץ שלה והתגייסותה עם פרוץ תחילת הלחימה בישראל בהושטת יד ובחיבוק חם ואוהב לאלפי תושבי הדרום והצפון, בהם מאות ניצולי שואה, קשישים, ילדים ואת חיילי צה"ל באוויר, בים וביבשה ואת כל כוחות הביטחון. כמו-כן פירסמה ה"שגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" גם את הצהרת תמיכתה הגדולה לעם ישראל באמצעות סירטון המופץ במדינות רבות בעולם בהסברה עולמית בינלאומית מצויינת מכובדת ומרשימה ביותר.

עם פרוץ המלחמה הגיעו מתנדבי "השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" לסייע מיידית בכל הנדרש. מתנדביה הגיעו אל המרכז הלוגיסטי הגדול של העמותה בחיפה וזאת כל מנת לארוז חבילות למענם של תושבי הדרום והצפון, חיילי צה"ל וכל כוחות הביטחון. החבילות הרבות שארזו מתנדביה לתושבים ולחיילים כוללות עוגות ושתייה, מזון יבש, מצרכי יסוד חיוניים, ציוד הגייני וטואלטיקה כמו משחות שיניים, מגבות, סבונים, שמיכות, סדינים, מטענים שונים לטלפונים ניידים, שישיות בקבוקי מים, קפה, לדרמנים, ועוד. כמו-כן החבילות שארזו מתנדבי השגרירות הנוצרית לילדים תושבי הדרום והצפון כללו סוגים שונים של צעצועים למינהן לבנים ולבנות אותן הו חילקו לילדים שפונו מבתיהם עקב הלחימה, ובימים אלה מתאכסנים במלונות שונים בישראל. עוד מתנדבי "השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" ומתנדבי עמותת"יד עזר לחבר" חלקו לחיילים עשרות קסדות טקטיות בליסטיות ואפודי מגן קרמיים נגד ירי.

בתוך כך יש לציין כי משלחת מטעם "השגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" סיירה הבוקר (רביעי, 29.11.2023) ביחד עם מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" ומנכ"ל ומייסד העמותה שמעון סבג ביישובי עוטף עזה בהם גם בקיבוץ בארי, הנמצא כ-2 קילומטר מרצועת עזה. באותה שבת שחורה ב- 7.10.2023 בשעות הבוקר של חג שמחת תורה במתקפת הפתע על ישראל, מאות מחבלי חמאס ביצעו בקיבוץ בארי את הטבח הנורא בהתקפה רצחנית ואכזרית, 90 מתושבי הקיבוץ נרצחו באכזריות נשים, גברים, קשישים וילדים, יהי זיכרם ברוך ! כמו-כן 16 מתושבי קיבוץ בארי עדיין נמצאים בשבי החמאס בהם נמצאים נשים, גברים, קשישים וילדים. מחבלי החמאס שרפו את רוב הבתים שבקיבוץ והתעללו גם בגופות. קיבוץ בארי מתפקד גם בימים אלה כשטח צבאי סגור והכניסה אליו אסורה, ורק באישור מיוחד בלבד של צה"ל ורק בליווי צבאי בלבד !

במהלך הסיור בקיבוץ בארי נפגשו מתנדבי "השגרירות הנוצרית הבינלאומית ירושלים" ביחד עם מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" תושב קיבוץ בארי חיים ילין  חיים יֶלין שכיהן כראש המועצה האזורית אשכול בין השנים בין השנים 2007–2015.

הבוקר (רביעי, 29.11.2023) אמר מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "צוות השגרירות הנוצרית פועל בצוותא וביחד עם צוות מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" כבר החל משנת 2008, הוא מביא איתו מספר רב של מתנדבים בעיקר מגרמניה, ומשוויץ, אחיות, רופאים, פיזיוטרפיסטים, בעלי מקצוע טכניים ועוד והם מסייעים לניצולי השואה שלנו דיירי "הבית החם של ניצולי השואה" בכל תיפקודי שעות היום, 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע ובאים להתנדב רק כדי לעזור לנו, וזה כלל לא מובן מאליו. ברצוני להודות תודה ענקית ועצומה מקרב לב ל"שגרירות הנוצרית הבינלאומית בירושלים" ולעומד בראשה ידיד האמת היקר שלנו נשיאה הד"ר יורגן בולר, לגב' ניקול יודר מנהלת מח' הרווחה והגב' יהודית סץ סגנית מחלקת הרווחה, המסייעת, עוזרת ותורמת לעמותת "יד עזר לחבר" והעושים עבודת קודש.

פעילותה הבלתי נלאית של השגרירות הנוצרית בהסברה העולמית הבינלאומית היא מעולה ומצוינת ואם לא הטובה ביותר שיש לנו בעולם, בימים קשים אלה. תודה על כל שיתוף הפעולה המבורך ורב השנים ביננו, קל וחומר בתקופה מורכבת, קשה, מאתגרת ולא פשוטה גם בימים אלה של מלחמה קשה וירי טילים על ישראל. חזקים ביחד ורק ביחד ננצח, כוחינו באחדותינו ! ה' עֹז לְעַמּוֹ יִתֵּן, ה' יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם".

צילומים: מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" בשטח

תפריט
נגישות