עמותת "יד עזר לחבר" ורדיו "גלי ישראל" בשיתוף פעולה למען נפגעי ונפגעות אירועי ה – 7.10

  1. ראשי
  2. Events
  3. עמותת "יד עזר לחבר" ורדיו "גלי ישראל" בשיתוף פעולה למען נפגעי ונפגעות אירועי ה – 7.10

אירועי אותה שבת שחורה מהתקפת הטירור הרצחנית והאכזרית של ארגון הטירור החמאס מתאריך: 7.10.2023 חשפו את הנפגעות והנפגעים למגוון רחב של קשיים ומצוקות. הפצועים, המפונים, משפחות החטופים והנרצחים, חווים מידיי יום ויום ובכל רגע ורגע קשיים בניהול שיגרת החיים היומיומית הרגילה שלהם.

על אף העזרה שמספקת להם מדינת ישראל במציאת מגורים חלופיים, תקציבי קיום, מערכות חינוך ועוד, יש חוסר בסיוע דווקא בדברים היומיומיים המקלים על ההתנהלות בשגרת היום: אוזן קשבת, וכתף להישען עליה.

את הצורך הזה זיהו ברדיו "גלי-ישראל" ופנו לעמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג, ששמחה להירתם לפרוייקט, כדי להעניק סיוע התנדבותי לנפגעים אלה. בעקבות אירועי אותה שבת שחורה מהתקפת הטירור הרצחנית והאכזרית של החמאס ב-7.10.2023 מעמידה העמותה לרשות נפגעי אירועים אלה את כל מערך המתנדבים שלה, אשר ייתנו עזרה, סיוע ושירות לפונים – והכל ללא ליאות ובהתנדבות מלאה.

במסגרת שיתוף הפעולה יזכו המשפחות ונפגעי אירועי ה-7.10.2023 לקבלת סיוע בביצוע מטלות היומיום, בין היתר באמצעות מתנדבים שיגיעו לבתי החולים או לבתי הנפגעים וישהו לצד הפצועים, כדי שבני המשפחה יוכלו להתפנות למטלות היום יום, כמו גם בכדי לאפשר להם "לקחת אוויר" ולשנות אווירה.

עדנה מאור, מנכ"לית רדיו "גלי ישראל" מספרת על הפעילות: "זאת חובתנו המוסרית לעזור לנפגעי ה- 7.10 ולחזק את משפחות הפצועים והנרצחים. החלטנו להתגייס כולנו למענם ולסייע ככל שניתן".

צילומים: מתנדבי עמותת "יד עזר לחבר" בשטח.

תפריט
נגישות