מרגש בצל המלחמה: עמותת "יד עזר לחבר" תשיק אמבולנס ותחנוך מרכז מזון לוגיסטי לזיכרה ולהנצחתה של מאי נעים ז"ל שנרצחה ונקטפה בדמי ימיה ב- 7 לאוקטובר בהתקפת הטירור של ארגון החמאס בדרום

  1. ראשי
  2. Events
  3. מרגש בצל המלחמה: עמותת "יד עזר לחבר" תשיק אמבולנס ותחנוך מרכז מזון לוגיסטי לזיכרה ולהנצחתה של מאי נעים ז"ל שנרצחה ונקטפה בדמי ימיה ב- 7 לאוקטובר בהתקפת הטירור של ארגון החמאס בדרום

ימים קשים, לא פשוטים ומאתגרים עוברים על כולנו בעקבות המלחמה המתמשכת והקשה וירי הטילים על ישראל וזאת כבר קרוב ל-3 חודשים. עמותת "יד עזר לחבר" החליטה שמרכז המזון הלוגיסטי והראשי שלה יקרא על שמה של מאי נעים ז"ל, בת ה-24, שנרצחה ע"י מחבלי החמאס בהתקפת הטירור הרצחנית והאכזרית ב- 7 לאוקטובר באותה שבת שחורה של חג שמחת תורה במסיבת הטבע בקיבוץ רעים שבדרום.

בתמונה: האמבולנס החדש ע"ש מאי נעים ז"ל שייחנך ב-9.1.2024 (צילום: עמותת "יד עזר לחבר" ). 

עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג תערוך את אירוע השקת האמבולנס ומרכז המזון הלוגיסטי לזיכרה ולהנצחתה של מאי נעים ז"ל היא נכדתו האהובה של מאמן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר ופרשן הכדורגל של ערוץ הספורט שלמה שרף. האירוע המרגש יתקיים ביום שלישי, ב-9.1.2024 בטקס מרגש שיחל בשעה: 15:00 במתחם מרכז המזון הלוגיסטי של עמותת "יד עזר לחבר" השוכן ברחוב המלך חזקיהו 4 בשכונת נווה דוד שבחיפה ויערך במעמד שלמה שרף, ביתו, ענת שרף-נעים ובני משפחותיהם, מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג, אורחים ואישי ציבור.

מאי ז"ל הייתה ילדה שמחה שתמיד הפיצה אור גדול מסביבה, ילדה מיוחדת מלאה באהבת הבריות ובנתינה לזולת ולקהילה. בצה"ל שירתה מאי ז"ל כמצטיינת ביחידת דובדבן של חיל המודיעין וחתומה על תמיכה במאות מבצעים, שעל רובם רב הנסתר על הגלוי ולא ניתן להרחיב. מאי ז"ל נמצאה ללא רוח חיים בתוך מיגונית סמוך לקיבוץ רעים בדרום.

לקראת האירוע אמר נרגשות מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "האמבולנס שייקרא על שמה של מאי נעים ז"ל יהיה אמבולנס טיפול נמרץ עם רופאה צמודה שייתן מענה לאנשים חולים כמו ניצולי שואה, קשישים, משפחות מעוטי יכולת והכל ללא תשלום וללא עלות. ב"מוקד החירום והמצוקה" שלנו יש ביחידת האופנועים כבר למעלה מ-30 אופנוענים, שרובם הם חובשים המסייעים לניצולי שואה ולקשישים. לאחרונה, זיהינו צורך לגייס ולצרף גם אמבולנסים לכוחות שלנו. בשבוע שלאחר השבעה על נכדתו הצטרף אלינו שרף למערך ההתנדבות של העמותה, אמר לנו שהוא רוצה להתנדב, שהראש שלו רק בנתינה ושהלב שלו קשה.

בביקורו אצלנו בקריית החסד של העמותה החולשת על 3 רחובות בעיר חיפה התרגש מאוד מניצולי השואה ואמר שהוא איתנו וגייס גם חברים שלו כמו ה"אחים עופר", יעקב שחר, שחקני כדורגל ומכל תחומי הספורט השונים. כשסיפרתי לו שאני רוצה לפתוח תחנת אמבולנס, הוא מיד נרתם ותרם אחד לזכרה של מאי".

בתמונות: מאי נעים ז"ל, (הצילומים באדיבות ענת שרף ובני משפחת נעים-שרף).

 

 

תפריט
נגישות