מרגש בצל המלחמה: מי הם האנשים הטובים באמצע הדרך שהגיעו לשמח את ניצולי השואה בחג הפורים ? בואו ותכירו אותם !

  1. ראשי
  2. Events
  3. מרגש בצל המלחמה: מי הם האנשים הטובים באמצע הדרך שהגיעו לשמח את ניצולי השואה בחג הפורים ? בואו ותכירו אותם !

נמצאים אנו כבר למעלה מ-5 חודשים בעיצומו של היום ה-171 של המלחמה המתמשכת של הקרבות הקשים וירי הטילים על ישראל, הפעם אנו שמחים לבשר לכם כי לרגל חג הפורים התקיים הבוקר (שני, 25.3.2024) בחדר האוכל שבקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" מסיבת פורים שמחה ועליזה לניצולי השואה, דיירי "הבית החם של ניצולי השואה" הנושקים לגיל 80, 90, 100 וגם יותר… מי הם אלה שהגיעו לשמח אותם ?

אז באמת … הגיע הזמן שתפקחו את העיניים ותסתכלו גם סביב, פה ושם נגמר החורף ונכנס אביב, בשדה ליד הדרך יש כבר דגניות ואל תגידו לנו שכל זה לא יכול להיות – אנשים טובים באמצע הדרך, אנשים טובים מאוד, אנשים טובים יודעים את הדרך, ואיתם אפשר לצעוד … כך אומר לו שירה הידוע של המשורת נעמי שמר ז"ל, אך זהו אינו סתם שיר בלבד, עמותת "יד עזר לחבר" רוצה שתכירו את האנשים הטובים האלה,  מירי אשכנזי, יוסי סוויסה, והילדים, הגדול איתיי בן ה-12, והקטן עומר בן ה-8 שהתייצבו הבוקר בקריית החסד של עמותת "יד עזר לחבר" שבחיפה, ארבעתם אספו כסף ורכשו מכספם האישי ואיתו גם הכינו וארזו עשרות חבילות מכובדות ומרשימות של משלוחי מנות לחלקוה לניצולי השואה כשהם עושים זאת בעצמם ובזמנם החופשי בחג הפורים … היה מרגש ביותר, חג פורים שמח !

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג אמר במהלך חלוקת חבילות משלוחי המנות: "בשם ניצולי השואה, דייירי הבית החם של ניצולי השואה" אני רוצה לברך אתכם היום, מירי, יוסי, ואת הילדים המקסימים איתיי ועומר יישר כוח וכל הכבוד לכם על תרומתכם ונדיבות ליבכם למען הקהילה ובמיוחד למענם ולטובת רווחתם של ניצולי השואה שלנו וזה כלל לא מובן מאליו דווקא בימים קשים ולא פשוטים אלה של מלחמה בישראל.

ניצולי השואה דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" של העמותה אוהבים אתכם ומחבקים אתכם חזק חזק אל ליבם ! כל הכבוד לכם ויישר כוח על תרומתכם ונדיבות ליבכם למען הקהילה ועל מסורת רבת השנים שלכם למען הזולת, למעשה אגלה לכולם מסורת של שבע שנים ברציפות וללא ליאות עם המון נחישות ונתינה אינסופית ועצומה למען ניצולי השואה. אז באמת, זהו הזמן וזהו גם הרגע להודות לכם תודה ענקית מקרב לב, אנו מאחלים לכם הרבה בריאות טובה והצלחה מכולנו ומאחלים לכם שתמיד תהיו בצד שנותן, מי ייתן ושנפיגש שוב כולנו גם בשנה הבאה, חג פורים שמח !".

צילומים: עמותת "יד עזר לחבר".

 

 

תפריט
נגישות