שמעון סבג. הסיפור המלא ● אודות מפעל חייו המדהים והמרגש למעלה מ-3 עשורים בעמותת "יד עזר לחבר"

  1. ראשי
  2. חדשות העמותה
  3. שמעון סבג. הסיפור המלא ● אודות מפעל חייו המדהים והמרגש למעלה מ-3 עשורים בעמותת "יד עזר לחבר"

שמעון סבג. הסיפור המלא ● אודות מפעל חייו המדהים והמרגש למעלה מ-3 עשורים בעמותת "יד עזר לחבר" ● כתבת ענק בעיתון "ידיעות חיפה" 25.4.2019

מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" מר שמעון סבג הסיפור המלא ● לקריאת הכתבה במלואה, כנסו לקישור הבא: https://www.yedhaifa.co.il/epapers/magazines/1521/

במלאת למעלה מ-25 שנה למפעל חייו של מר שמעון סבג מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה החליט מר סבג לספר את סיפורו המדהים והמרגש מאחרוי עמותת "יד עזר לחבר".

בגיליון החג השני של חג הפסח של העיתון "ידיעות חיפה" התפרסמה ביום חמישי 25.4.2019 כתבת ענק המתפרסת על 3 עמודים על פעילותה רבת השנים של עמותת "יד עזר לחבר" למענם של ניצולי השואה ועל מפעל חייו של מייסד ומנכ"ל העמותה מר שמעון סבג, מפעל חיים של למעלה מ-25 שנה שהחל מחדרון אחד קטן ברחוב אבן סינא בשכונת הדר בחיפה ועד התפתחותו של חדרון קטן זה להפיכתו לקריית חסד גדולה ומפוארת הפרוסה לאורכם של – 3 רחובות קסל, בן שמן ובן יהודה בשכונת הדר בחיפה. מוגש לכם כאן סיפורו המלא אודות מפעל חייו של מר שמעון סבג. כיום עמותת "יד עזר לחבר" שאתה עומד בראשה היא אחד ממפעלי הצדקה והרווחה הגדולים והחשובים שיש בישראל. כתבה על האיש שתמיד נותן את הלב ואת הנשמה למען המטרה, צמצום מעגל העוני, סיוע לאלה שהופקרו, העלאת חיוך על פניהם של ניצולי השואה הנתמכים בעמותה ועוד ועוד דברים בהם גם רב הנסתר על הגלוי.

שמעון סבג, איש סוחף עם לב גדול, עם אמונה, אומץ והרבה איכפתיות, לא רבים הם האנשים הפועלים כמוך ללא לאות וללא כל כוונות רווח, רק כדי לתת, לתת תקווה לכל אלה שרק כמעט איבדו אותה. הסיפר המלא מחר בעיתון "ידיעות חיפה" – אסור להחמיץ ואסור לפספס !

תפריט
נגישות