שחקני "מכבי חיפה" בכדורגל ארזו מאות חבילות מזון לראש השנה ולחגי תשרי לניצולי שואה ולמשפחות מעוטי יכולת

  1. ראשי
  2. Events
  3. שחקני "מכבי חיפה" בכדורגל ארזו מאות חבילות מזון לראש השנה ולחגי תשרי לניצולי שואה ולמשפחות מעוטי יכולת

לאלפי נזקקים בעיר חיפה וברחבי הצפון אין עדיין מזון לראש השנה ולחגי תשרי שיגיעו אלינו אי"ה לטובה ממש בסוף חודש זה. לקראת ראש השנה תשפ"ג כהרגלה במסורת רבת השנים מעל ל- 3 עשורים מיום היווסדה, פתחה עמותת "יד עזר לחבר" במבצע ענק נרחב וחסר תקדים וכבר עובדת בחמ"ל הלוגיסטי ובמרכז המזון המרכזי שלה בחיפה לילות כימים בהתארגנות לוגיסטית מקיפה ונרחבת באריזת אלפי חבילות מזון וחלוקתם לניצולי שואה, קשישים, אוכלוסיות מוחלשות בהם משפחות מעוטי יכולת, אמהות חד-הוריות, דיירי רחוב, הומלסים חסרי בית ועוד אשר ידם אינה משגת לערוך את שולחן החג.

הבוקר (רביעי, 21.9.2022) מיד לאחר אימון הבוקר של שחקני קבוצת הבוגרים של מועדון הכדורגל "מכבי חיפה", הגיעו חלק משחקני הקבוצה אל "מחסן המזון המרכזי" של עמותת "יד עזר לחבר" בחיפה, העמותה פתחה כבר למעלה מ-3 חודשים במבצע נרחב וחסר תקדים באריזת וחלוקת אלפי חבילות מזון לראש השנה ולחגי תשרי לניצולי שואה, קשישים ומשפחות מעוטי יכולת.

בין השחקנים שהגיעו וארזו חבילות מזון במלוא הכוח היו סאן מנחם, רועי פוקס, רועי משפתי, ינון אליהו, בן שהר וגיל אופק מנהל הקבוצה. במהלך כחצי שעה בלבד ארזו שחקני המועדון קרוב ל-250 חבילות מזון מלאות שחולקו ישירות לבתיהם של הנזקקים בחיפה.

במהלך אריזת חבילות המזון אמר בהתרגשות רבה מייסד ומנכ"ל עמותת "יד עזר לחבר" שמעון סבג: "אין לי צל של ספק בכלל כי עמותת "יד עזר לחבר" שברה הפעם את כל השיאים, בטוחני כי השנה כבר חרגנו אפילו נמשיך לחרוג מגבולות היכולת שלנו. חרטנו על דיגלנו שנארוז ונחלק ממש עד תחילת ערב ראש השנה ביום ראשון (25.9) עשרות אלפי חבילות מזון. עמותת "יד עזר לחבר" תעשה כל שביכולתה על מנת לעזור, כך היא חרטה על דיגלה מיום היווסדה ועד שלא יישאר רעב אחד בארץ שלנו ילד, אישה וזקן, עמותת "יד עזר לחבר" תהיה כאן כדי להושיט יד, סיוע ועזרה".

עוד אמר סבג: "זה כלל לא מובן מאליו שמכבי חיפה עצרה למספר שעות את האימונים שלהם ובאה אלינו לארוז חבילות מזון לנזקקים לחג וגם הספיקו יפה ועשו כמות מכובדת ויפה של חבילות מזון. מועדון הכדורגל "מכבי חיפה" הוא מועדון הכדורגל הכי חברתי כיום במדינת ישראל ושאפו ענק ויישר כוח לנשיא המועדון יעקב שחר על כל שיתוף הפעולה הפורה והמבורך שלנו עם העמותה כבר שנים רבות. בכוונתי כבר ועכשיו להגיש את המועמדות של יעקב שחר והמועדון מכבי חיפה לפרס ישראל. מאחל למועדון מכבי חיפה שנת הישגים והצלחות בכל המפעלים, הליגות, בליגת האלופות הצ'מפיונס ליג, בליגה, ובכלל שנה טובה ומבורכת לכל בית ישראל".

בתוך כך יש לציין כי במהלך אריזת חבילות המזון הגיעה גם קבוצה גדולה של חיילי זרוע הים של חיל הים מבסיס חיפה לארוז חבילות מזון. עמותת "יד עזר לחבר" מודה למנהל הלוגיסטיקה והתיפעול שלה מר חביב אוחנה על כל התיאומים וההכנות ובכלל על כל מבצע אריזת וחלוקת אלפי חבילות המזון לראש השנה, תודה לך חביב !

 

צילומים: יוסף (ג'ו) הירש , תמונות החיילים בכתבה זאת הועלו באישור דובר צה"ל.

 

 

תפריט
נגישות