מזעזע ומרגש: ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" מזועזעים וזועקים: "לא דמיינו שזה יקרה שוב, לא עוד ! לא נותנים יד לאנטישמיות ! החזירו את החטופים !"

  1. ראשי
  2. Events
  3. מזעזע ומרגש: ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" מזועזעים וזועקים: "לא דמיינו שזה יקרה שוב, לא עוד ! לא נותנים יד לאנטישמיות ! החזירו את החטופים !"

בעקבות המלחמה הקשה וירי הטילים על ישראל, יצאו הבוקר (חמישי, 26.10.2023) ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג, המתגוררים ב"בית החם של ניצולי השואה" שבקריית החסד של העמותה ברחוב קסל בשכונת הדר בחיפה בקמפיין בשפה העברית והאנגלית להעלאת המודעות "לעולם לא עוד ! Never Egain" . הסירטון משווה בין הימים ההם לזמן הזה ומופץ בימים אלה בארץ ובעשרות מדינות העולם במסר חד משמעי וברור שלא עוד ! עם ישראל חי !

צפו בסירטון:

ניצולי שואה רבים דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" של העמותה צולמו למטרה זאת, אחת מהן היא נעמי ליכטהויז, ניצולת השואה בת ה-89 ילידת העיר בוקובינה שברומניה האומרת מזועזעת: "לא דמיינתי שזה יקרה שוב ! זה משהו יותר גרוע מהנאצים, נאצים זאת כבר מילה יפה ! הם, מחבלי אירגון הטירור ה"חמאס" יותר גרועים מהם ! ואנחנו יודעים וסומכים על הצבא שלנו שיעשו את שלהם, ויעשו את כל המאמצים לשחרר את כל החטופים והשבויים ולשחרר אותנו מהפגע הרע הזה שנקרא "חמאס" !".

עוד בקמפיין מזועזעת מהזוועות שביצעו מחבלי ה"חמאס" גם עליזה מרמלשטיין, ניצולת השואה, בת ה-91 מבודפסט שבהונגריה, שאמרה: "תמיד, תמיד, הייתי בטוחה שאת האכזריות הנוראית שראיתי וחוויתי במהלך תקופת השואה אי אפשר יהיה לעולם, לעולם, לחוות שוב והנה, זה שוב קרה ב 7.10.2023".

 

עמותת "יד עזר לחבר" נוסדה בשנת 1995 בחיפה. הרקע להקמתה היה מצבם הכלכלי והחברתי הקשה של ניצולי השואה בישראל. כיום, מפעילה העמותה קריית חסד לתפארת הפרוסה על 3 רחובות בשכונת הדר בחיפה, בה מתגוררים מספר רב של ניצולי שואה, שחיו בעבר מתחת לקו העוני, הם זוכים למגורים נאים, שלוש ארוחות ביום, לטיפולים במכון פיזיותרפיה ופעילויות חברתיות רבות ומגוונות מידי יום במועדון חברתי מפואר במתחם קריית החסד של העמותה.

בנוסף, מחלקת העמותה מאות ארוחות חמות לניצולי שואה מידי יום וזאת באמצעות בית התמחוי שלה שהוקם למעלה מ-3 עשורים. העמותה מפעילה גם את "בית הילד" לילדים ונוער בסיכון, מסייעת לקשישים, ולמשפחות מעוטי יכולת ועוד.

העמותה אינה מתוקצבת על ידי המדינה ואו הרשויות וכל פעילותה ממומנת ע"י תרומות פרטיות בלבד ואנשים טובים באמצע הדרך. עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" בישראל העמותה מושיטה יד, מחבקת ומסייעת לתושבי הדרום והצפון חיילי צה"ל וכל כוחות הביטחון, לתרומות ולסיוע לעמותת "יד עזר לחבר" לחץ כאן !

צילומים: עמותת "יד עזר לחבר".

 

תפריט
נגישות