"חזור ובוא הביתה": ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" נטלו חלק בקליפ החדש והמרגש של הזמרת אילנה אביטל

  1. ראשי
  2. Events
  3. "חזור ובוא הביתה": ניצולי השואה של עמותת "יד עזר לחבר" נטלו חלק בקליפ החדש והמרגש של הזמרת אילנה אביטל

ימים קשים, לא פשוטים ומאתגרים ממשיכים לעבור על כולנו עם פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", המלחמה הקשה וירי הטילים על ישראל שפרצה באותה שבת שחורה ב-7.10.2023. נמצאים אנו כבר למעלה מ-4 חודשים, ביום ה-136 כשלאחרונה בצל המלחמה, כתבה והלחינה הזמרת אילנה אביטל שיר חדש ומרגש הנקרא ״חזור ובוא הבייתה". בצילומי הקליפ שכולו בשחור לבן נטלו חלק ניצולי שואה רבים, דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" של עמותת "יד עזר לחבר" המתגוררים בקריית החסד של העמותה בחיפה, בהם: אסתי ליבר, פאני עמר, יהודית הרשקוביץ, גרשון ניסן ועוד.

לצפייה ולהאזנה בקליפ "חזור ובוא הביתה", שירה החדש של הזמרת אילנה אביטל, להלן:

הזמרת אילנה אביטל, היא ידידת עמותת "יד עזר לחבר" הוותיקה מזה שנים רבות, שהדריכה בעבר את מקהלת ניצולות השואה של עמותת "יד עזר לחבר", המופיעה בהימנון העמותה שכתבה אביטל בשירה "שרדתי" באירועי עמותה רבים ושונים ברחבי מדינת ישראל. כזכור, במקהלה נטלו חלק והופיעו ניצולות שואה רבות שמרביתם כבר מגיעות ונושקות לגיל התשעים ואחרות עברו מזמן את השמונים. זאת המקהלה המיוחדת שכל חברותיה הן ניצולות שואה המתגוררות בבית החם של עמותת "יד עזר לחבר", גילן הממוצע של הזמרות במקהלה הוא 93 ועל פי הנתונים והמידע שיש כרגע בעמותה, מדובר במקהלת הזמרות המבוגרת ביותר בעולם.

בשירה החדש בצל המלחמה "חזור ובוא הביתה" שאת מילותיו והלחן כתבה הזמרת אילנה אביטל, מצליחה אביטל לרגש את כולנו בעוצמות כאלו גדולות ואת כל המפונים העצובים שפונו מבתיהם מגבול הדרום והצפון בעקבות המלחמה וירי הטילים על ישראל. בקליפ החדש שיצא לאחרונה שכולו בשחור לבן שילבה אביטל את מצב השואה ותקופתה של עז בעזרתם של ניצולי השואה דיירי ה"בית החם של ניצולי השואה" של עמותת "יד עזר לחבר" בראשותו של מייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג שבחיפה, ניצולי השואה משולבים בקליפ מרגש זה וזאת בהשוואה לשואה אותה חווינו בשבת בבוקר, חג שמחת תורה, אותה שבת שחורה שחווינו ב 7.10.23.

צילומים: צילומי מסך מתוך הקליפ החדש "חזור ובוא הביתה".

תפריט
נגישות